The Greatest Guide To تغییرات شرکت

Wiki Article

پرداختی به بیمه درمان (ФФОМС): معادل ۵ ممیز ۱ درصد از حقوق رسمی

ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم .

۱۰) چه فاکتورهایی در هزینه ثبت برند در روسیه موثر است؟ ۱) نوع برند (کلمه، تصویر، کلمه-تصویر)

_ عدم ثبت آگهی در مورد ثبت تغییرات شرکت نقل و انتقال سهام در صورت نداشتن گواهی مالیاتی.

همچنین مالیات بر درآمد نیز معادل ۲۰% سود خالص شرکت می‌باشد. هزینه ثبت برند در ترکیه

طبقه ۲۱- ظروف خانگی یا وسایل آشپزخانه و ظروف، شانه و اسفنج ها، برس ها (غیر از قلم موها)، مواد مخصوص ساخت برس، وسایل برای نظافت و تمیزکاری، سیم ظرفشویی، شیشه هایی که بر روی آنها کار نشده یا نیمه ساخته اند (به استثناء شیشه های مورد استفاده در ساختمان)، شیشه آلات، اشیاء ساخته شده از چینی و سفال که در طبقات دیگر ذکر نشده اند.

انجام تغییرات در شرکت ثبت شده در روسیه، بسته به نوع تغییرات شرایط و هزینه های مختلفی دارد. برای برآورد هزینه و شرایط ثبت تغییرات لازم است مدارک شرکت بررسی شود. بعضی از تغییرات را می‌توان بدون نیاز به حضور در روسیه انجام داد.

۳) آیا شرکت خارجی هم می‌تواند در روسیه برند ثبت کند؟ بله، شرکت‌های خارجی، از جمله شرکت‌های ایرانی، می‌توانند در روسیه برند ثبت کنند.

فقط در روس مارکت: ثبت شرکت بدون نیاز به سفر به روسیه! با ثبت شرکت از طریق روس مارکت، همه مراحل ثبت شرکت در ایران انجام می‌شود و میلیون‌ها تومان در هزینه‌های سفر صرفه جویی می‌کنید.

از میان شرکت های مندرج در ماده ۲۰ قانون تجارت، شرکتی را که با اهداف، شرایط، امکانات و برنامه های شما هماهنگی بیشتری دارد انتخاب نمایید. اما لازم به ذکر است که بیشترین نوع شرکت هایی که در ایران به ثبت می رسند شامل شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی و همچنین تا حدودی شرکت سهامی عام است که برای آشنایی بیشتر با هر کدام از آن ها، در سامانه ثبت شرکت ها اطلاعات کاملی در خصوص تمامی آنها وجود دارد که می توانید مطالعه نمایید.

ثبت تغییرات شرکت مثل هر کشور دیگری، در روسیه هم اشخاص هم از محل درآمد خود، مالیات می‌پردازند. مالیات بر درآمد اشخاص از محل شغل رسمی (НДФЛ) بسته به این که شخص خارجی است یا روس (شهروند یا دارای اقامت دائم) و این که مقیم روسیه است یا خیر (مقیم مالیاتی یعنی سالی حداقل ۱۸۳ روز معادل ۶ ماه را در خاک روسیه باشد) متفاوت است.

۲) آیا شخص (شخصیت حقیقی) هم می‌تواند در روسیه برند ثبت کند؟ خیر. فقط شخص حقوقی (شرکت) می‌تواند در روسیه برند ثبت کند.

د -تعیین کیفیت تفریغ حساب یا تبدیل شرکا یا خروج بعضی از آن ها از شرکت.

نوشته‌ی مرتبط: شرایط و قوانین ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود

Report this wiki page