Considerations To Know About مدارک ثبت شرکت

Wiki Article

معافیت مالیاتی ۲۰ ساله برای هر نوع فعالیت اقتصادی (مناطق آزاد) با رعایت تمامی شرایط ثبت شرکت کلیه امور و رخدادهای تجاری و غیر تجاری شرکت به صورت رسمی و قانونی صورت گرفته و اعتبار بیشتری خواهد یافت. با توجه به اینکه کلیه فعالیتهای شرکتها تحت کنترل و از سویی حمایت قانون است افراد حقیقی و حقوقی طرف فعالیت شرکتها به دلیل اعتباری که شرکت به خودی خود نسبت به فرد حقیقی دارا می گردد تمایل بیشتری به همکاری با شرکتهای ثبت شده خواهند داشت.

-در صورتی که شرکت با مسئولیت محدود باشد نیازی به گواهی مالیاتی نمی باشد.

واتساپ باز کردن برگه در پنجره جدیداینستاگرام باز کردن برگه در پنجره جدیدتلگرام باز کردن برگه در پنجره جدیدفیسبوک باز کردن برگه در پنجره جدیدتوئیتر باز کردن برگه در پنجره جدید

ثبت‌نام در دفتر امور مالیاتی و تنظیم دستگاه مالیاتی خود

آنچه دربارۀ موارد انحلال شرکت تضامنی گفتیم در مورد شرکت مختلط غیرسهامی نیز صدق می کند. بنابراین، تکرار آنها ضرورت ندارد. اما باید تذکر داد که در شرکت مختلط غیرسهامی، ورشکستگی یکی از شرکای با مسئولیت محدود موجب انحلال شرکت نمی شود. این راه حل منطقی است؛ چه آنچه موجب انحلال شرکت تضامنی به سبب ورشکستگی شریک می شود این است که شریک تضامنی، مسئول پرداخت تمام طلب شرکت است و وقتی که او قادر به پرداخت نباشد، شرکت پشتوانه دیگری ندارد تا بتواند پرداخت خود را بر عهده بگیرد؛ در حالی که در شرکت مختلط غیر سهامی چنین وضعیتی وجود ندارد؛ یعنی تا شریک ضامن هست و متعهد پرداخت تمام دیون است، نیازی به شریک با مسئولیت محدود احساس نمی شود از طرفی اگر شریک با مسئولیت محدود قبلاً تمام سهم خود از سرمایه را پرداخت کرده باشد، دیگر اصولاً بدهکار نیست تا بحث عدم قدرت پرداخت طلب شرکت در مورد او مصداق داشته باشد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

*در صورتی که شرکت تعاونی مطابق اصول شرکت سهامی تاسیس شود، هیچ یک از شرکا نمی‌توانند در مجمع عمومی بیش از یک رای داشته باشند.

برای ثبت شرکت ابتدا باید شرکایی که قصد تاسیس شرکت را دارند، به اقتضای موضوع فعالیتی که برای شرکت در نظر دارند و همچنین میزان مسئولیتی که حاضر به تقبل هستند، نوع شرکت را انتخاب و نسبت به طی مراحل آن مبادرت ورزند.

اعضای تشکیل دهنده شامل هفت نفر مجمع عمومی موسس ، که سه نفر از انها به عنوان هیئت موسس و یک نفر به عنوان نماینده در اداره ی کل تعاون .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پس از آن، مدارک و تقاضانامه ی شما توسط کارشناسان این اداره مورد بررسی قرار میگیرد و اگر از نظر قانون مشکلی را به همراه نداشته باشد، پس از طی کردن مراحل اداری که برای تاسیس شرکت آنلاین در نظر گرفته شده است، به صورت رسمی به ثبت می رسد و پس از آن می تواند به صورت قانونی فعالیت شرکت را شروع کند.

این شرکت ترکیبی از شرکت تضامنی وشرکت با مسئولیت محدود است که شرکا ضامن به طریق شرکت تضامنی وشرکا دیگر از قوانین شرکت با مسئولیت محدود read more پیروی نمی کند.

پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکت و تسلیم سرمایه غیرنقدی که ارزش آن تقویم شده باشد.

پرداخت هزینه های اخذ آگهی تغییرات با مراجعه به اداره ثبت شرکتها

Report this wiki page