Not known Facts About موسسات ثبت شرکت در تهران

Wiki Article

با توجه به اینکه خوانده محترم، مالک رسمی ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی .

در جرائم قابل گذشت ٫ یعنی جرائمی که در صورت گذشت شاکی رسیدگی یا اجرای حکم متوقف شود ٫ گذشت باید با صراحت و بدون هیچ قید و شرطی مطرح شود.

می بایست شرکت خود را در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت برسانند و پس از آن نیز ثبت شرکت خود را اعلان عمومی نمایند

در پایان لازم به ذکر است چنانچه در مورد مراحل ثبت شرکت اینترنتی در اداره ثبت شرکتها و اقدامات لازم سوالی دارید که احیاناً بی پاسخ مانده است یا در موارد لازم مربوط به ثبت برند و ثبت شرکت و تکالیف پس از آن نیاز به مشاوره حقوقی دارید، می توانید ضمن تماس با موسسه حقوقی مشهور از مشاوره کارشناسان خبره و با تجربه ما بهره مند گردید.

تنها استثنایی که در این زمینه وجود دارد آن است که در این شرکت تنها شخص مدیرعاملی که عضو هیئت مدیره نباشد می تواند خارج از سهامداران یا در اصطلاح خارج از شرکت انتخاب گردد.

برای دسترسی به مقاله شرایط ثبت شرکت در ایران همه چیز در رابطه با راننده متواری اینجا کلیک کنید.

ضرورت استفاده از کارت شناسایی در کسب و کار امروز، لزوم ارتباط و ارائه خدمات گسترده حضوری پرسنل به مشتریان و مشترکان می باشد.

ت-۷ : تعهدنامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیتهای here قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت.

نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت مراقبت جسمانی،عاطفی و روانشناختی دانش آموزان

راهنمای ثبت شرکت

برای نمونه دادخواست های بیشتر اینجا کلیک کنید و برای دانلود نمونه دادخواست مربوطه بر روی دانلود کلیک کنید.

الف-۴ : اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

قبول انواع دعاوی کیفری - طلاق و خانواده حقوقی - مشاوره حقوقی

دانلود نمونه دادخواست مطالبه ی هزینه نقل و انتقال در تنظیم سند رسمی بسمه تعالی ریاست محترم مجتمع قضایی نام شهرستان محل اقامت خوانده

Report this wiki page