سامانه ثبت شرکتها Fundamentals Explained

Wiki Article

 اما در مراحل بعد از ثبت شرکت اگر محلی که بعنوان آدرس شرکت معرفی نموده اید کاربری مسکونی داشته باشد، در بعضی از استانها اداره دارایی این مورد را نمیپذیرد و برای تشکیل پرونده مالیاتی در سازمان دارایی دچار مشکل میشوید البته این موضوع در استانهای مختلف متفاوت است بنابراین بهتر است قبل از استفاده از کد پستی مسکونی به عنوان آدرس شرکت، از امکان پذیری گرفتن کد اقتصادی بعد از ثبت، مطمئن شوید.

دانش آموزان گرامی می توانند علاوه بر سیدا به سامانه همگام یا سامانه پادا نیز جهت امور دانش آموزی خود مراجعه کنند.

در گام پنجم باید سهامداران و اعضای هیئت‌ مدیره را مشخص کرده و مدارک هویتی آن‌ها نیز باید پیوست شود. مشخص کردن حق امضا برای اوراق بهادار و عادی نیز از دیگر مواردی است که باید مشخص شود.

۶. اقدام بعدی ثبت شرکت‌نامه بررسی و کنترل مدارک واصله می ‏باشد که پس از آن دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت‎ها‏ را صادر می‏گردد.

مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است.

اشتراک در فیسبوکاشتراک در فیسبوک توییت کردناشتراک در توئیتر این را سنجاق کناشتراک در پینترست اشتراک در واتساپاشتراک در واتساپ اشتراک در لینکدیناشتراک در لینکدین

مترجم تبلیغات

• در صورتی که هر یک از شرکا بخواهد میزان سهام خود را افزایش داده یا به ثبت شرکتها فروش برساند، این امر باید حتماً در دفترخانه ثبت اسناد رسمی صورت بپذیرد.

استعلام خلافی قبضینو نیازی به شناسه خلافی (قبض) و شناسه پرداخت ندارد و تنها با وارد کردن شماره پشت کارت ماشین می توانید ریز جرایم خود را مشاهده نمایید. پس از وارد کردن شماره ۸ رقمی لیست جرایم رانندگی شامل مبلغ، زمان جریمه شدن، آدرس مکان جریمه شدن، شناسه قبض و شناسه پرداخت آنلاین و نوع جریمه که شامل جریمه های الصاقی، تسلیمی و جریمه ثبت شده توسط دوربین می باشد برای شما نمایش داده خواهد شد. و امکان دانلود رایگان لیست خلافی خودرو نیز وجود دارد.

از دیگر امکانات قبضینو امکان ثبت شرکتها استعلام و پرداخت تمامی قبوض شهری شامل قبض آب، برق، گاز ، تلفن ثابت و همراه اول می باشد.دانلود رایگان لیست خلافی خودرو از مزایایی این نرم افزار خلافی می باشد.

مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است.

• اصل وکالت‌نامه وکیل دادگستری برای پیگیری امور شرکت تضامنی توسط وکیل

سلام من میخواهم در سامانه سیدا به نمرانم مشاهده کنم اما رمز عبور را نمیدانم باید چیکار کرد؟

در گام دهم شما نیاز به یک روزنامه سالی-مالی دارید. به این منظور باید یک روزنامه کثیرالانتشار را انتخاب کنید تا بتوانید اتفاقات و تغییرات شرکت را در آن درج کنید.

Report this wiki page